duminică, 14 mai 1995

Mai 1995 - Trofeul Studmont - Cheile Bicazului, Muntii Hasmas


Hike route 1290510 - powered by Wandermap 
Dupa ce cu o noapte inainte am pictat banner-ul trofeului, am plecat organizat, cu un autobuz la defuncta cabana cheile Bicazului, tabara noastra de baza. In acceasi zi am urcat pe muntele Cupas intr-o zona mai salbatica. In padure, una din fete ( din cele plinute) care trebuia sa faca echipa cu mine la arbitraj, aluneca si-si sclinteste piciorul. Noi, baietii, am carat-o in spate cu randul pana la cabana. Pe drum la intoarcere vedem un ciopor cu un exemplar de cerb foarte voinic.
A doua zi plecam pe traseul propus de baietii de la Studmont sa vedem si noi ce-i asteapta pe concurenti. Am plecat din fata cabanei in urcus prin padure pe langa peretele Mariei, apoi prin Saua lui Tiflea o luam la dreapta pe versantul spre valea Bicajelului spre statiunea Lacu Rosu, urcam iar sustinut prin padure spre Vf. Ucigasu (1407 m) de unde avem cea mai frumoasa priveliste spre Lacul Rosu. Am coborat in statiunea Lacu Rosu si am inceput sa urcam spre cabana Suhard (demolata in 2004) pentru a ajunge pe Suhardul Mic (1352m alt) , loc de contemplare a imprejurimilor. Treseul se continua printr-o padure deasa spre valea Cupas in amonte de chei, urca pe drumul forestier si o ia brusc la dreapta pe un drum de care care ne scoate in poienile de sub vf. Cupas, locul de unde am carat-o in carca, ieri, pe fata aia plinuta.
Seara il remarc pe Petrica zis si "Nazi" care a umplut camera de voma. Peste nu multi ani, Nazi devine un bun coechipier, un pasionat de munte, rock si motociclete.
In ziua trei plec impreuna cu Liviu Iacob, Gabi Petica si Lidia la punctul cu arbitru de la valea Cupasului. Ne amuzam cand vedeam cum vin echipele din directii diferite. Seara am pus toti tunurile pe arbitrul de la Suhardul Mic care nu a explicat participantilor care e singura varianta de a ajunge in valea Cupas.
In ultima zi am dat diplome, am facut bagajele si cu autobuzul inchiriat ne-am intors la Iasi. Am avut ocazia sa vad cum se organizeaza un trofeu si pentru o perioada am fost interesat sa particip la trofee montane.


Niciun comentariu: