marți, 4 aprilie 1995

Aprilie 1995 - 2 zile pe Ceahlău (prima tură în Ceahlău)

În primăvara lui 1995, la noi în gazdă se oploşise Costică, fratele lui Vasile Trăistariu - colegul meu de facultate - şi, de asemenea, frate cu Mihai Trăistariu, vedeta pop. Costică fusese ajutor de cabanier la Dochia în Ceahlău şi îi mai rămăsese nişte lucruri de rezolvat şi adus de la cabană. Am plecat seara din Iaşi, am dormit la el în Piatra Neamţ, apoi am urcat pe Jgheabul cu Hotare până la cabană. Pe jgheab zăpada avea cam un metru şi acolo nimic nu prevestea primăvara. Nu bine ce am ajuns la cabana Dochia că s-a şi lăsat ceaţa pe platou, iar eu nu am mai plecat nicăieri în afară de izvor (lângă actualul schit). Dimineaţa coborâm în viteză pe traseul de pe Lutu Roşu până la Izvorul Muntelui, apoi cu autobuzul la Piatra Neamţ şicu trenul la Iaşi. Aceasta a fost prima mea tura în Ceahlău şi voi reveni mereu aici aproape tot timpul în condiţii de iarnă.

Ascultam seara pe radio Hit din Iaşi, un top de rock şi ştiu că erau tare în vogă americanii de la Creedence Clearwater Revival

Niciun comentariu: