duminică, 12 noiembrie 2006

Noiembrie 2006 - Rarău

nov 2006 - Rarau

Dupa întâlnirea de la Arieşeni am hotărât cu Sebi din Bacău să facem o ieşire înpreună la munte. Clubul lui participă la o "liră" pe Rarău aşa că ne dăm întâlnire acolo. Ei erau de vineri acolo strânşi din toată ţara. Plec dimineaţa foarte devreme din Botoşani iar de pe la Vama văd în jurul meu munţii înzăpeziţi. Aerul tonic îmi umple plămânii iar Rarăul mă aşteaptă! În prima zi le propun o tură pe la Pietrele Doamnei. Zăpada proaspată şi multă fac ca totul să fie spectaculos dar şi distractiv. Ne căţăram pe pietroaiele din jurul turnurilor Pietrelor Doamnei. Băieţii şi fetele din Bacău sunt super costumaţi cu haine Mammut, toate cusute la fel. Încerc cu Sebi să urcăm Piatra Mare, dar din cauza promoroacei de pe stâncă renunţam în lungimea a doua, apoi după tura de la pietre ne regăsim cu toţi pasionaţii de "cultură" montană în sala de mese a hoteluli Alpin. Federaţia cluburilor de turism (sau cum s-o mai numi) organizează pentru cluburile afiliate concursuri de "îndemânare" culturală. Admir expoziţia de fotografii şi grafică, apoi mă aşez într-un colţ în sala de mese să mă bucur de un vin şi o chitară, mă rog, mai multe chitări şi nu doar vin. Nu ştiu cine a câştigat şi pe ce criterii important e că m-am simţit ca în studenţie în primii ani când mergeam cu Studmontul şi apoi cu cei din Turistor. Duminică, lumea se trezeşte târziu, iar cum nu era altceva de făcut decât să coborâm spre Câmpulung, aleg eu traseul cel mai lung dar şi cel mai frumos, cel de pe Munceii Înşiraţi şi Obcina Flocească. Vremea e nefavorabilă. dar de deosebit de spectaculoasă şi fotogenică. Valuri de zăpadă cu clipe se soare! Vânturi care vuesc ameninţător. Înspre Giumalău totul e plumburiu, caun zid. Ne bucurăm de venirea iernii sus pe creste, dar când ajungem pe valea Seacă, constantăm că e cald şi bine. Aici mă despart de Sebi şi de amicii lui de club din Bacău.

Niciun comentariu: