miercuri, 10 iunie 2009

Iunie 2009 - Cheile Sugaului



O tură lejeră cu prietenii în cheile Bicazului, intr-o frumoasă zi de vară. M-au însoţit: Gina, Cezar, Dragoş cu Bogdan.
Am oprit direct în cheile Sugău intr-o tentativă de a trece prin apă prin toate cheile. Marmitele din vale păreau destul de adânci şi a trebuit să renunţăm la tentativă. Ne-am mulţumit doar cu o baie. Ne cazăm la campingul de la hotel Turist, iar după masă pun nişte manşe uşoare la peretele Poştei. Sentimentul de înălţime nu a fost prea prietenos cu amicii mei novici în escaladă. După masa mă "prinde" doar pe mine pe stăncă unde reuşesc traseul Lynkx -7. Încerc şi Miana 7+, dar fără prea mult succes. Seara vizitez cu Cezar o discotecă din zona, dar dezamăgire! în interior "hituri" maghiare şi 80% clienţi de sex masculin. În 10 minute eram în pat cu gândul la chefurile din perioada studenţiei...
Dimineaţa mergem la lac să ne tragem cu bărcuţa. Vreme superbă şi o mulţime de oameni dornici de grătare şi iarbă verde. Salvarea e Paul Covalschi care e în cheile Sugău. Petrecem toată ziua la căţărare aici. Nu cunosc denumirile la trasee şi nici gradele, dar ce contează cănd vremea e superbă şi bucuria căţărării e mare! Când coboram spre maşină eram stors de energie dar fericit că "m-am dat" pe perete.

Un comentariu:

alina pintilii spunea...

chiar crap de oftica (scuzati-mi limbajul!) cand vad cate ati vazut! cand eram mica mergeam cu mama in trasee si tabere multe, pentru ca era ghid la ITHR ! AM RAMAS CU PASIUNEA ASTA, DAR NU POT FACE ALTCEVA DECAT SA MERG IN CATE 3 TABERE PE VARA, INCERCAND SA GASESC DESTINATII CAT MAI FRUMOASE! anul acesta am ajuns si la Arieseni, am ramas prietena cu d-l Cristi, cu Virgil si Mara, mai tinerii lui prieteni. a, da, am ramas prietena si cu Duras !!! voi folosi cu drag noianul de poze la orele de Geografie! l-am invitat si pe d-l doctor, daca ajumge in Bucuresti, (si are timp!) sa ne faca o vizita la scoala, sa le arate copiilor cat de frumos e sa ai si alte preocupari in afara statului la calculator! va fac aceeasi invitatie, iar d-l Cristi va poate confirma ca sunt o persoana serioasa!multe salutari, sarbatori fericite si sa aceti cat mai multe drumuri frumoase, in tara asta daruita cu de toate si atat de neglijata de noi!alinaq pintilii