luni, 10 aprilie 1995

Aprilie 1995 - Prima tura in compania membrilor clubului Studmont din Iasi - Lacu Rosu, muntii Hasmas

Dupa experienta mai putin placuta din tura solitara in Rarau, ma alatur celor de la clubul studentesc Studmont din Iasi la excursia lor in cheile Bicazului si Lacu Rosu. Din grupul lor reusesc sa leg prietenii solide cu Liviu Iacob, Gabi Petica si Lidia. Am stat la cabana Bucur (in 2005 a ars complet) unde am baut si dansat pana la 2 noapea. Am urcat pentru prima data Suhardul Mic si Suhardul Mare din Hasmas, am facut un circuit in jurul lacului partial inghetat, apoi a doua zi am coborat pentru prima data prin cheile Bicazului. Am ramas profund impresionat cand am vazut peretii uriasi din jur care strang in cleste apa Bicazului umflata de topirea zapezilor. Am continuat sa mergem pe jos pana-n Bicazul Ardelean unde am luat un autobuz spre Piatra Neamt apoi trenul la Iasi. Am beneficiat din plin de avantajele mersului in grup mare. Reduceri, blaturi, chefuri...o excursie frumoasa fara griji si oboseala.



Niciun comentariu: